Strona główna
Strona główna
Opowieści
Opowieści
Dobre rady
Dobre rady
Galeria
Galeria
Recenzje sprzętu
Recenzje sprzętu
Konkurs
Konkurs!
Odsyłacze
Odsyłacze
Kontakt
Kontakt
Szukaj

Recenzje sprz?tu turystycznego
 
 FAQFAQ   Szukaj w recenzjachSzukaj w recenzjach   UżytkownicyUżytkownicy
  RejestracjaRejestracja  Twoje daneTwoje dane   ZalogujZaloguj 
Recenzje sprz?tu turystycznego


Rower GT Timberline

 
Nowa recenzja   Odpowiedź do recenzji    Recenzje sprz?tu turystycznego -> Rowery
Zobacz poprzednią recenzję :: Zobacz następną recenzję  

Ocena
5 - najwy?sza
0%
 0%  [ 0 ]
4
0%
 0%  [ 0 ]
3
0%
 0%  [ 0 ]
2
0%
 0%  [ 0 ]
1 - najni?sza
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich głosów : 0

Autor Komentarz
Administrator
Administrator forum


Dołączył: 2003-09-17, 09:10
Komentarze: 17

KomentarzWysłany: 2003-09-17, 09:49    Temat: Rower GT Timberline

Masa: 13,1 kg
Masa przedniego ko?a (ca?ego): 1,9 kg
Masa tylnego ko?a: 2,5 kg
Opony: Tioga Factory XC 1.95 cala
Obr?cze kó?: Weinman Zac 19 (26 cali)
Kaseta: o rozpi?to?ci 11 - 30 z?bów (tylny zestaw z?batek)
Tarcze: z przodu trzy 22, 32, 42 z?by
Amortyzator: Rock Shox Jett XC o skoku 75 mm
K?t pochylenia g?ówki ramy: 70 st.
K?t pochylenia rury podsiod?owej: 73 st.
D?ugo?? górnej rury: 580 mm
Baza kó?: 1070 mm
Wysoko??, na jakiej znajduje si? suport: 310 mm
Rama: yukonana ze stali chromo-molibdenowej. Rozmiar Ramy 18" - 510 mm (mam 181 cm wzrostu i jest w sam raz) - to s? du?e ramy, wi?ksze ni? analogiczne 18" innych producentów.

Same zalety: Rower wykonany jest z bardzo dobrej stali chromo-molibdenowej. Rurki s? cieniowane i owalizowane w dwóch p?aszczyznach, no i ten charakterystyczny ogonek... Osprz?t tego roweru to przerzutki ty? - Deore i przód - Acera, obs?ugiwane manetkami Alivio. Do dyspozycji mamy 24 biegi (dla bardziej wnikliwych - nie jest to równowa?ne 24 prze?o?eniom). Hamulce Promax z klamkami Alivio dzia?aj? skuteczne i maj? przyzwoit? modulacj? i niez?? si?? ?cisku. Ko?a zmontowane s? na obr?czach Weinmann Zac 19 i piastach tylnej Shimano, a przedniej "No name".

Obr?cze s? trwa?e, odporne na centrowanie, z toczonymi bokami, dzi?ki czemu hamulce nigdy nie piszcz?. Wykorzystano niez?e oponki Tioga Factory XC 1,95, które wy?mienicie spisuj? si? w terenie. Na asfalcie daj? jednak du?e opory toczenia (odg?os ich pracy daje wra?enie, ?e leci si? B-17). Widelec przedni to amortyzowany Rock Shok Jett XC o skoku 75mm. Jest to widelec elastomerowo-spr??ynowy z k?piel? olejow?. Po oko?o 250 km spr??yna si? "uk?ada" i jego praca jest lepsza ni? na pocz?tku. Rower ma otwory do mocowania dwóch koszyków na bidon. Jeden na rurze podsiod?owej, a drugi na dolnej rurze ramy. Istnieje mo?liwo?? za?o?enia tylnego baga?nika b?otników.

Pozycja na rowerze nie jest ani za bardzo wyprostowana ani te? zbyt wyci?gni?ta. Równomiernie roz?o?one obci??enie na przód i ty? roweru. Geometria pozwala na bezpieczn? jazd? zarówno przy ma?ych, jak i du?ych pr?dko?ciach. Rower jest bardzo i zwrotny. Momentami na podjazdach przy niskich prze?o?eniach gdy mocno naciskam na peda?y, przednie ko?o troch? myszkowa?o. Na pewno dobrym rozwi?zaniem s? rogi. Przydaje si? te? technika równego peda?owania, której jeszcze dobrze nie opanowa?em.

Zjazdy - nawet te o du?ych nachyleniach - s? bezpieczne, mamy wra?enie kontroli nad rowerem, który trzyma si? drogi jak przyklejony. Zmiana biegów po dobrej regulacji przerzutek jest bezproblemowa. To znaczy, przód pod umiarkowanym obci??eniem zrzuca na ostrym podje?dzie i trwa to d?u?ej, a czasem jest niemo?liwe, dlatego trzeba przedni? tarcz? dobiera? nieco wcze?niej. Za to ty? pracuje idealnie, nie ma znaczenia, pod jak strom? górk? podje?d?amy - zadzia?a i to do?? szybko.

Jak wspomnia?em rower jest bardzo stabilny i wybacza wiele b??dów kieruj?cemu. Mo?na nawet powiedzie?, ?e przy du?ych pr?dko?ciach slalomow? zwrotno?ci? nie grzeszy, ale dzi?ki temu nawet wtedy, gdy jeste?my zm?czeni, zje?d?aj?c mo?emy czu? si? bezpiecznie za jego sterami. Rower ten ?wietnie nadaje si? do jazdy w terenie, pokonywanie na nim bezdro?y daje mnóstwo rado?ci. A? prosi si?, by szuka? bocznych dróg i ?cie?ek, a tak?e jecha? na prze?aj przez pi?kne okolice. Naprawd? jest to niesamowita frajda i ka?dy, kto tego zasmakuje, pokocha tak? form? turystyki na zawsze. Przypomina mi si? pewna historia - w tym roku by?em na wycieczce, na której spotkali?my trzech starszych panów na rowerach. Widz?c nas stwierdzili: "dobrze, ?e zaczynaj? ju? teraz, b?d? mogli je?dzi? jeszcze z pi??dziesi?t lat, a nam zosta?o tylko ze dwadzie?cia" - panowie mieli na oko pod siedemdziesi?tk?...

Polecam ten rower wszystkim zapalonym turystom. Mo?na dzi?ki niemu na pewno wiele zobaczy? i prze?y?, a ?e jest solidnie wykonany, przetrzyma niejedn? trudn? wypraw? i b?dzie s?u?y? ?adnych kilka lat.

Opracowa?: Piotr Le?nik, Dodane do serwisu 28.06.2001
Powrót do góry
recenzje@tramp.travel.pl http://tramp.travel.pl
rolekso



Dołączył: 2011-12-13, 07:50
Komentarze: 1

KomentarzWysłany: 2011-12-13, 07:53    Temat:

Jak kszta?tuj? si? ceny tych rowerów .

http://adresowo.pl/mieszkania/wroclaw/
Powrót do góry
marek michalski



Dołączył: 2016-02-04, 14:51
Komentarze: 2

KomentarzWysłany: 2016-02-04, 14:52    Temat:

Tu nic nie ma....

http://kokta.pl
Powrót do góry
https://esmera.pl/k,wibratory.html
Wyświetl komentarze z ostatnich:   
Nowa recenzja   Odpowiedź do recenzji    Recenzje sprz?tu turystycznego -> Rowery
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  





Czekamy na Państwa uwagi.
recenzje@tramp.travel.pl

Powered by phpBB © 2001, 2003 phpBB Group